4 Nisan 2013 Perşembe

İtiraf.

 
 
Perşembe gününe gelmişiz bile..Nisan ayının ilk üç günü hava o kadar güzeldi ki..
Sabahları oğlumla okula kadar yürüyorken mis gibi taze sabah havasının içime dolması nasıl mutlu ediyor anlatamam.
Çiçekler nasılda coşmuşlar.Her yandan tabiat çığlık çığlık şarkısını söylüyor..Görene neler var neler..
Bugün biraz daha nazlı ve serin bir gün.Ama Nisan' a yağmur yakışır zaten...
 
Evet üç gündür yürüyüşlerimi arttırmak nasip oldu..
Ben yürüyüşü arttırınca malum şeytanda faliyetlerini artttırdı:))
Pazartesi full motivasyon ikindi vakti yine yürüyüşe çıkacağım kayınvalide demez mi ( dedi tabi ki)
" canım pizza çekti gelirken pizza alsan ya..."
Hadi bakalım kadın 84 yaşında, canı pizza çekmiş bunu duyan oğlumun ve kızımın kulakları tavşan kulağı gibi dikilmiş..Ne yaparsın..Aldık tabi..Dirayetimi korudum ve mis gibi kokusuna rağmen birazcıkda haftanın relaxlığına sığınarak sadece bir küçük dilim yedim:))
 
Ertesi gün akşam eşim elinde koca bir paketle geldi..İş yerindeki arkadaşlarından birinin hanımı çok güzel kurabiyeler yapıyor..Biz de bir ara isteyelim diye konuşmuştuk..O gün o günmüş..:)
Akşam "Hanım, çayın yanına koy bakalım..." deyiverdi eşim..Bende tadına baktım tabi..Küçücük bir-iki tane :))
(Allahım itiraf etmek nasıl güç bir şey :)
Velhasıl ben seviniyordum yürüyüşleri arttırdım sabah akşam diye ama ancak dengelemeye yetti ilk günler..
Neyse listelerime sadık kaldım diğer öğünlerde..
Hemen kilom gerilemeye başladı( ne yapayım az da olsa takip etmeden duramıyorum şu ara ama ne kadar gereksiz ve motivasyon kesici olduğunu anladım..Zira gram değişmelere takılıyor insan ve aslında bu çok anlamsız)
Yeni hafta yeni liste gelince tartılmayacağım zaten..
 
Dün öğlen 2 yumurta ile yapılan salata tavsiyesini dinledim Mehtab hanımın..Gerçekten harika tok tutuyor..Sabahları cornfleks ve meyve ikilisi de yeterli geliyor ama zaten ara öğüne kadar bende bir kahve faslı var o da tutuyor galiba..
Neyse işte yaşayıp gidiyoruz neşe içinde :)
Allaha binlerce şükür..
 
Yukardaki şarkıyı vaktiylede çok severdim..Hala seviyormuşum..Hepinize hediyem olsun..


2 yorum:

  1. Koşun koşun yeni yazı gelmiş bloga..:)

    Merhabalar dürtmeye geldim..:)
    Ne güzel bir gün.. güneş rüzgar ve soğuk..:) olsun
    soğuk olsun hertaraf pırıl pırıl ya..:)

    Bi de güzel şarkı ekleyeyim tam olsun Sevgili kum çocuk..:)

    https://www.youtube.com/watch?v=faKV6b_FFg0

    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi gördüm yorumunu sevgili asmer..
      öğlen kızı uyuttuktan sonra bir bakayım dedim meğer yeni liste gelmiş.
      Sevindim yahu.:))
      Yazdım hemen tam gaz.
      Şarkıyı şimdi dinliyorum..Her zaman ki güzel bir seçim..
      Sevgi ve selam ile..

      Sil