1 Nisan 2013 Pazartesi

1 Nisan...



İşte Nisan...
Nisan özel aylardandır, güzel aylardandır..
Bu sabah yeni ay ile yeni hafta başlangıcında, yeniden toparlanalım niyetiyle bismillah dedim.

Sabah sekizde oğlumla kahvaltımı yaptım..Bu hafta;
 cornfleks+süt+meyve yada 1 dilim peynir+1 dilim ekmek+1 t.kaşığı bal kahvaltısını dönüşümlü uygulayacağım.Zira diğerleri bana uymaz.
Dün listeyi kontrol ettim ve küçük defterime notlarımı aldım..Biraz daha rahat ve karbonhidrata açık iki hafta yazmış Mehtap Hanım..O hat üzerinden devam edeceğim ama zaten ben son haftalarda relaks davrandığımdan biraz daha ekmekte ve diğer karbonhidrat için kısıtlı davranabilirim.Zaten sabah şöyle bir bakayım dedim vahim kilo almaya başlamışım..72,2 idi en son tartı gününde gördüğüm.73 leri geçmeye meyletmişim :(
Olsun yedim afiyetle..Yine toparlarız.
Sonra oğlumla okuluna kadar oradanda alış veriş için biraz daha yolu uzatarak eve dönüş için yürüyüş yaptım..Bunu he rsabah değilsede haftada üç gün yapma niyetindeyim.Akşamlarıda eğer çokca yağmulu günler ile karşılaşmazsak 1 saat yürüyeceğim inşaallah..Zira nerde hareket orada kilo kaybı.
Ara öğünde yarım portakal ve 2 ceviz yedim.
Türk kahvesi ve bitter çiko parçası ile keyfimi yine yaptım.
Su şişemi yine yanıma koydum evin içinde müthiş ikili olarak yaşıyor olacağız yine.
Öğlen için dünden kalan biraz nohut yemeği var.Onu izinli olan ölüçüye göre pilav+nohut olarak yiyeceğim..
Ara öğün vermemiş Mehtap. Bende  yeşil çayımı o vakitlerde içerek ara öğünmüş gibi davranacağım..Ama ne bisküvi ne de kuruyemişe takılmak yok..
Akşam için bugün etli karnıbahar pişiriyorum.Daha çok et+salata yapmak öneriliyor listede.Ama kıymalı bir sebz eyemeğide dolma örneklerinden anladığım kadarıyla olur..Ekmek yok.
Ve sonrası sadece çay benim için.

Bakalım niyetlendir hayırla tamam olur inşaallah..

Sevgili Asmer,
MFÖ yü bende severim lakin galiba son zamanlarda doğru düzgün takip etmiyorum.Bu şarkılarını bilmiyordum..Çok sevdim..Zira MFÖ :)




1 yorum:

  1. Günaydııın

    Haydi bismillah diyerek tekrar maceraya devam..:)
    SEvgiler

    YanıtlaSil