11 Mart 2013 Pazartesi

Fast week.


Çok hızlı bir hafta olacak mı bilmiyorum.
Sabah kahvaltı yaparken sadece üç öğün yiyeceğim, bol bol su içeceğim ve yeşil çay takviyesi yapacağım diye kendime hatırlatıyordum.
Öğlen ve akşam menüleri sebze ve et ile oluşan yemeklerden.
Ekmek yok kahvaltı hariç.
Kahve var benim için olmazsa olmaz.
Daha çok hareket etmek istiyorum.Hergün çıkamadığım yürüyüşler için şartları biraz daha olur hale getirmek için çabalayacağım.
Olumsuz cümle kurmamaya çalışıyorum..Meli malı zorundayım cümlelerini istiyorum ile değiştirmeye çalışıyorum.
Kelimelerin ruhu vardır malum..Çeveremde uçuşan kelimeler güzel olsun istiyorum.

Bugün de çok güzel bir gün:)

2 yorum:

  1. Selam..:)

    Ahh ah dont worry be happy..:) güzel seçim..:) Hatta süper..:) Bu gün hiç programdan bahsetmeyeceğim..:P

    Bu arara profil resim güzel olmuş.. Daha güzelini çekelim bir ara..:)

    nazar değdi bana..:P Biraz motivasyona ihtiyacım var...

    Selamlar..:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Kum çocuk
    Nerelerdesiniz... Merak ettim...
    Umarım sağlığınız ve sevdikleriniizn sağlığı yerindedir..
    Geerisine bi çare bulunur elbet..:)

    Şöyle güzel bir müzikle geri dönmenizi arzu ettim ...:)

    Sevgiler selamlar

    YanıtlaSil