28 Mart 2013 Perşembe

Bazen.


Sevgili Asmer,
Uzun zaman sonra bugün baktım bloğuma ve seninde mesajını gördüm.
Şarkıyı tamda duruma uygun olduğu için dinliyorum. Buyrun beraber mırıldanalım.

İşte oluyor bazen..Elin gitmiyor hiç bir şeye..Sanki içinden geçen koca bir eneji kablosunu çekip almışlar bir-iki kalem pille idare etmeye çalışır gibi :) yaşıyorsun.
Neden ve nasıl bilmiyorum..Allaha sonsuz şükürler olsun ki önemli denebilecek bir sıkıntı yada sıhhatsizlik hali mevcut değil. Üstelik çoğunlukla güzel bir rutinde akıyor..Ama oluyor işte bazen..

Bahar çarpması mı acaba?
Motivasyonum diyet bahsinde de bir miktar dağıldı.Slow dan direk saldım çayıra haftasına girdim ben:))))
Yok yok öyle çok cozutmalı tozutmalı değil ama kesinlikle kural ihlalli..
Sonra malum hafta geldi..Dip ve sonrası bedenen çöküş dönemi..regl olunca aynada kendimle karşılaşmak istemiyorum demişmiydim..
Kurallara tüm hayatım boyunca çok uzun süre uyamadım.Hep bir yerinden kırma isteği ile yaşadım..Bu listelerede zaten başından beri harfiyen uymadım..Buna rağmen oldukça iyi ilerledim..Yani 6 kilo verdim.En son öyleydi.Ve biraz da öyle kaldı galiba..

İnsan her başarı hikayesinden olumlu etkilenmiyor malum..Kendi çocuklarımıza yapmamamız gereken şeyi biliyor ve yapmıyoruz da biraz kendimize acımadan davranıyoruz galiba.
Bak ayşe matematikten 10 almış sen niye 5 aldın demiyoruz da kendimize
bak ayşe 10 kilo verdi sen hala 5 kilodasın deyip ilk çelmeyi takıyoruz..
Oysa ne büyük başarıdır o..Ama kendi takdirimizi yapmak garip mi geliyor yada yetmiyor mu..
Birde bir an önce birşeyler olsun isteği falan..Şeytan hep aceleye getirmek ister ya..Tavsiye edilen teennide neler gizli unutuyoruz..
Bir de şunu farkettim ben buraya yazarken daha iyi gidiyordu herşey..Hem otokontrol ve ciddiyet katıyordu hemde farkındalık...Oysa yazmadan uzaklaştım çoğu şeyden uzaklaştım..
Aklım çok bulanık şu anda aslında...
1 Nisan benim yeni haftamın başlangıcı olsun inşaallah..Zaten oğlum servisle gitmeyecek havalar artık düzelmeye başladığı için.Sabahları ona eşlik etmek yürüyüş sayımı arttıracaktır..
Bakalım iyi bir niyetle yine bismillah demenin vaktidir değil mi?
Sevgili Asmer..Sen beni dürt arada olur mu :)))
İyi geliyor...

Şimdi biraz canlanalım hadi bakalım şöyle yine eskilerden bir parça gelsin :))



1 yorum:

  1. MErhabalaaarrr
    Hoşgeldiniiiz..:)

    İlk önce MFÖ ye bayılırım..:))
    NE kadar haklısınız.. motivcasyonu bende kaybettim biraz.. 4.5 kilo vermiştim öyle kaldı. Ama kesinlikle benden. Ama bugün tekrar işi sıkı tutmaya başladım. Mehtap ahnımın nerede yanlış yapıyosunuz bölümünü okuyunca tek olmadığımı anladım. HErkes aynı duurmda.

    Öyle böyle verilecek bu kilolar..:) Evet burada olmak bize iyi geliyor.. dürteyim sizi arada..:))

    HAziranın başında 61-62 kilo hedefledim...Yılalrdır görmediğim kilo ama inşallah bu yazı hafif geçireceğim..

    Ben de size MFÖ nün hep 19 şarkısını armağan edeyim.. Muhteşem bişeydir..Motivasyon için birebir..:)

    SEvgilerimle

    http://www.youtube.com/watch?v=nYZnJ40oU6k

    YanıtlaSil