7 Şubat 2013 Perşembe

Yeni dönem :)


Evet koskoca 24 gün geride kaldı. Yanında da bir kaç kilo aldı götürdü:) ( 3 kg)

Şimdi 16 Şubata kadar sürecek yeni bir bölüm yeni bir dönem başlıyor bugün.

İlk üç gün yani 8-9-10 Şubat için Mehtap Hocam bir öğün yeşil çorba diyor. Yeşil çorba fikri nedense pek sıcak gelmiyor ama yarın akşam ve diğer iki akşam için güzel bir yeşil çorba yapmayı planladım.Zaten yarın semt pazarı kuruluyor şıkır şıkır..Oh mis gibi taze yeşiller,sebzeler gırla gidecek :)

Bu sabah biraz geç bakabildim nete. Zaten geç başladım bugüne, kendimi esefle kınadım hemen :)
Ama zaten doğal klasik kahvaltımı yapmaya kararlıydım.Çocuklarımla ve de kayınvalidemle haşlanmış yumurtalı bir kaç zeytin ve peynirli bir dilim ekmek ve güzel çayımla  yaptık kahvaltıyı.İşin güzel tarafı ben zaten kahvaltıyı belirtilen miktarda bırakmaya alışmışım.Yani ekstra yemeye devam ihtiyacı hissetmiyorum.Yada tahin-pekmez ve reçel ihtiyacım olmuyor ki onlarsız olmuyordu:)
Sonra nete girip yeni listeyi görünce hemen küçük not defterime bir güzel kaydettim yeni listeyi. İnceledim biraz.Motivasyonum arttı açıkcası bir öncekine göre daha bana uygun bir liste.
Bir de pazartesi okul açıldığı için yeniden daha düzenli günlere başlayacağız.İhmal ettiğim yürüyüşlerde tabi.
Hatta bu gün ikindi vakti güzel bir yürüyüş yaptım bir saat kadar..Ruhuma iyi geldi bir kere..

Kahvaltı sonrası vakti biraz geçsede 1 elma ve 1-2 cevzi yedim ara öğün olarak.

Öğlen seçeneklerine uyduğunu düşünerek yarım paket ton balığı, haşlanmış patates ve yeşilliklerle bir salata hazırladım ve bir tabak tarhana çorbası ile afiyetledim.

Yürüyüşten gelince bizimkilere ve kendime çay hazırladım.İki bisküviyi de kendime kaptım:) Gerisi onlar tarafından bereketlendi.:)

Akşam için fırında karnıyarık hazırlamıştım.Ve ilk defa patlıcanları kızartmadan öncesinde biraz fırınlayıp sonra iç harcıyla tekrar fırına verdim.Gayet güzel oluyormuş. Bol yeşil salata,közlenmiş kırmızı biber de yanında yenildi.

Biraz daha özenle ve bol su içmeyide ihmal etmeyerek yola devam :)
Bakalım Mevlam neyler , neylerse güzel eyler..

2 yorum:

  1. Ahh keske bende biraktigim yuruyuslerime tekrar baslayabilsem. Uzerimde bir agirlik var sanki, sadece birkac kultur fizik hareketi yapabiliyorum hepsi o. Nerdeyse 9 aydir ayni kiloda debelenip duruyorum. Duraklama donemim cok uzadi ama buna sebep benim arada bir ipleri koyvermem sonra tekrar baslamam. Sizi ve boyle birkac blogu okumak bana iyi geliyor. Sizleri okuyarak gune baslamak motivasyonumu artiriyor. Tesekkurler. Sevgiler. YASENIA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle eğer imkan varsa yürüyüş en güzel şey..Mümkün olduğunca çıkıp yürümek lazım ama olduğu kadar artık..Havalar düzelsin daha da artacak bu istek..
      Birde ona alternatif evde dans etmek güzel.Biraz çocuklarla karman çorman saçma olunca daha da güzel..
      Allah sağlık afiyet versin yeterki herşey oluyor.
      Sevgiler benden de:))

      Sil