26 Şubat 2013 Salı

Güzelce.

Caroline Arber


Güzel fotoğraf değil mi?
Böyle bir kulübem olmasını isterdim. En az eşyayla ve mümkün olduğunca basit sade ve yumuşak döşerdim..İllaki kitaplar ve müzik olmalı ama. Telefon ise olmamalı..( belki yakınlarda bir yerde olduğunu bilmem yeterli olur:) Benden başka sadece davet ettiğim insanlar gelmeli..Sığınağım olmalı..Yalnız kalmayı tercih edip, gidip tahta bir masada öndeki göle vuran ay ışığına dalarak mektuplar yazmalıyım..Kahve kokmalı, çay buğusu dolmalı içine her daim.
Verandasında ikinci koltuğu dolduracak kişi beynimi gönlümü de doldurmalı..
Ne iyi olurdu..Hayaller olmasa hiçbirşey olmazdı..:)
Belki şu anda bu bir hayal ama belki birgün dünya ne kadar gerçekse onun kadar gerçek olur:)

Güzel fotoğraflara bakmak iyi geliyor.Güzel bir müzik dinlemek,güzel bir kitap okumak, güzel bir filme dalmak şifa oluyor..Her zaman bedeni beslemek olmaz..O zavallı unutulan çocuk RUHUMUZ onu da gıdası güzel şeyler.
Gün doğumu , gün batımı,güzel insanların yüzleri,güzel sohbetler,cıvıldayan çocuklar,kuşlar..
Ve bazen sadece bir AN.
GÜZEL BİR AN..
O kadar iyi geliyor ki güzelleşiyor insan bedenen ve de ruhen..

Efendim internet sıkıntımız çözüldü inşaallah..Bu arada yazmayalı bir sessizlik hakim sanki..
Yok yok gayet güzel gidiyor herşey değil mi.Dostlar iyi ve  yoldalar:)
Bende bu haftanın başından itibaren hemen yeni listeye intibak edip uygulamaya başladım.
Zaten gayet makul ve varolan düzene uygun.Sadece akşamları her daim et olmaz da yoğurt yada başka gıdalarla o protein faslını destekleyebilirim.
Gerisi güzel.
Dün yürüyüş yaptım ama hafta sonu hatta cumadan beri evdeydim.Bırakın yürüyüşü evde dolanacak halim yoktu malum regl dönemide olunca biraz tansiyonum düştü galiba.
Şimdi iyiyim.
Daha iyi olacağız çünkü ışık artacak..Günler uzamaya başladı bile.
Bu ara daha çok kitap okumaya verdim kendimi.Araya giiren günlük evsel işler dışında bir de teyze kızı için işlediğim etamin dışında sadece kitap okuyorum..Beynim dolsun dolsun ve iyi şeyler büyütsün istiyorum.
İyi biliyorum ki boş bir beyin boş bir oda gibi gereksiz küçük fısıltıları dahi yankı ile büyütebiliyor:)
Sonrası iyi olmuyor..
Ama işin kötü tarafı kendimi fazla izole ettim galiba dolduğum zaman konuşarak boşalacağım birileri kalmadı çevremde..Sohbet edecek arkadaşlar ne çok önemli ama çok az..
Neyse ki burası var..Bende burda yazar da yazarım:)
Okuyana aşk olsun:))

Selametle:)

1 yorum:

  1. Merhabalar efendiim

    Uzun zaman olmuş ya huu.:)
    NAsılsınız.. Siz de yazmamışsınız...:) BEn biraz rehavete kapıldım. o yüzden uğrayamadım buralara..:P

    Programnda biraz aksamalar yaşadım...Ama dün itibariyle yeni programdan tekrar başladım.

    Fotoğraf cidden çok nefis..:)Siz yazın efenim biz yazmasak da sizi okuyoruz... Ama tabi haklısınız biz de yazınca daha şenlikli oluyor..:)

    Peki bu günlük bu kadar olsun... Görüşmek üzere allaha emanet.

    YanıtlaSil