17 Şubat 2013 Pazar

Geç olsun güç olmasın..




Ben cumartesi günü saat 12 civarı koşturmanın arasında şöyle bir gözucuyle bakayım derken gördüm sevgili Mehtap Hanımın yeni yazısını.
Ve dolayısıyla gayet gönlü rahat bir kahvaltı yapmışlığım,aksi gibi de gün içine uzanan dağınık programlarım vardı..
Yani bendeniz cumartesi günü bakıp geçtim ve kendime şöyle dedim;" Neyse güzelim geç olsun ama güç olmasın bu da unutupda orucu bozanlar misali bir ikram günü.Kısacık bir nefes arası.Gönlün rahat devam et":)))
Artık züğürt tesellisi mi dersiniz, vurdumduymazlık mı bir adamsendecilik mi:))  işte öyle bir rahat kendimi rölantiye alıverdim..O akşam yemeğe davetliydik sevgili kardeşime..Yok bütün gün kurallara uygun( yani eski kurallara) ama rahat bir gün geçirdim.
Gece notlarımı alıp sabaha ya kısmet deyip yattım..
Bu gün itibarıylada hiç de hoşlanmadığım o 5 güne başladım:)
Neden hoşlanmadım çünkü kahve yok diyor hocam.Olmaz ki!!!

Yani ben bu beş gün;

Sabah 6 zeytin bir dilim ekmek 1 kaşık bal-reçel ve yeşillik
Ara öğünlerin her ikisinde elma yada portakal ve ceviz
Öğlen 1 ekmek 1 tabak sebze ve salata
Akşam ise 1 ekmek 1 çorba ve 1 tabak yine sebze

yiyeceğim ve de kahva içmeyip sütlü kahve bile içmeyip tatlı krizinde iken bitter yemeyip beyaz peynirimden uzak domates den uzak bir kaç gün geçireceğim..ÇOK ZOR OLACAK hatta bitter kaçamağı ve kahve kaçamağı yapacağıma adım gibi eminim.
Ama bir sabah bir akşam olan kahvemi sadece sabaha azaltıyorum.Diğer menüler çok sorun değil özellikle hafta içi ama bugün etli yemek günü bizde ve ben uzak duruyorum.
Bugün tam olarak uyguladım diyebilirim zira hazırdım hem kafa hem mutfak olarak.

Ama canlar yarın pazartesi ve benim uzun zamandır görmediğim yengem ve amca kızlarım ve de annem nasipse bizde olacak..Yandı gülüm keten helva.
Bakalım nasıl sıyrılacağım o mutfaktan..Yapmasını ve de yemesini çok sevdiğim bir takım şeyler yapacağım ikram edeceğim ama" ucundan accık " mı yapacağım göreceğiz..
Velhasıl bu beş gün olayı detoks falan bence yanlış haftaya denk geldi.:)))
.Baştan almaya falan hiç niyetim yok zira başa dönmek çok moral bozucu ve de bence gereksiz zaman kaybı..Ufak sıyırıklar olacak ama olsun yola devam..

Başaracağım zira bedenim bana şöyle diyor "hafiflemekten hoşlanıyorum" :)

6 yorum:

  1. Ben de basaracaginiza inaniyorum. Bence en az kacamakla da atlatsaniz yine kardasiniz. Ne oluyorsa zaten batti balik yan gider dedigimiz icin olmuyor mu? Sevgiler. YASENIA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Yasenia
      Böyle moral veren güzel insnalar olduktan sonra düşünüyorum da insanın üzerinden gelemeyeceği ne gibi bir zorluk olabilir ki..
      Çok teşekkürler.
      SEvgiler....

      Sil
  2. MErhabalar arkadaşlar..:)

    Bir kaç günlük aradan sonra geldim TT netin azizliğine uğradık. Bağlantımız kesildi bi kaç gün..

    Detoks programı gayet güel bitti..:) Ben hiç yürüyemiyorum hareket te yapamıyorum. O yüzden çok yavaş ilerliyorum. Biraz Ara öğünleride atlıyorum galiba..:P

    Ama Mehtap Hanımın Detoks yazını o0kudum bu sabah (Ahh KAlbim) gerçekten süperdi.. Evet... Detoks hayatın her deminde olmalı..:) Güzel dostlarla yazışmak.. Bir selam bir gülücük göndermek de buna dahil..:)

    İkinize de selamlar..:)

    YanıtlaSil
  3. Yine Ben..:)

    Ahh unutmuşum..
    Felicita dan Bahsetmeden olur mu..:)
    Gençliğimin renklerinden..:) NE güzel..:)
    Teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim efendim ne demek.
      Gönle akla düşeni elden geldiğince paylaşmak gayreti bizimki işte.:)
      Bu arada bugün kitapçıda öylesine dolanırken ve aslında o anda kitap dışında bir şeyler almak için (oğlumun okul ihtiyaçları vs.) oraya uğramışken tak diye gözüme takılan Mustafa Ulusoy'un "giderken bana bir şey söyle" kitabı ile durdum ve aldım.Eve gelince hemen okumaya başladım ve evet ilk koku süper..
      :)))
      Teşekkürler ayrıca...

      Sil