22 Şubat 2013 Cuma

40.gün


Gri İstanbul, soğuk hava ama muhteşem güzel bir CUMA,
Herkese merhaba
40 gün doldu bile..Gerçi günün ortasındayım daha ama olsun. :)
Yeşil çorbalı öğlen menümü yemişim afiyetle..Yeşil çayı içmişim üstüne.
Detoks günlerini tamamlamışım dün itibarıyla:)
Sabah özlediğim yumurtalı kahvaltımı yapmışım:)
Şıkır şıkır pazarımı görmüşüm taze sebzeler meyveler ile doldurmuşum dolabı:)
Allahıma binlerce şükürler olsun..
Daha ne olsun arkadaşlar can sağlığı olduktan sonra daha ne olsun.
Sevdiklerimiz ve biz sıhhatlı ve hayattaysak gerisi hal olur bir şekilde..Moral bozucu sinir edici şeyler elbet olur.Ama onlarda geçiyor hiçbirşey gibi onlarda sonsuza kadar sürmüyor..

Bugün yaptığım yeşil çorba daha güzel geldi bana.
Alıştım mı tadına yoksa.
Ha birde bu yeşilli günler gerçekten iyi geliyor hem hafifliyorum bedenen hemde enerjim daha iyi oluyor..Bu sabah merak edip tartıldım laf aramızda -1 :))

Bu akşama köfte ve salata olacak.Sebze hep olacak zaten..
İkindi ara öğünüm ise SÜTLÜ KAHVE ve bir parça kek.
Ben bu beş gün kendimi kahveden oldukça (tamammıyla değil ) uzak tuttum ya kendime güvenim yükseldi.
Yarın ve pazar günü de öğlen menüleri sadece yeşil çorba..Mümkünse akşamları da ya balık yada sebze olacak.Bakalım yeni liste yolculuğu ne tarafa götürecek.

Ya işin sırrı hakikatten bırakmamaktaymış..Bunca süredir tüm hatalara rağmen devam etmeseydim bugün bulunduğum kiloya asla yaklaşamıyordum bile..Belki daha fazlası da olabilirdi süper bir itina ve spor ile..Ama ben hayatımdan artık şu iki kelimeyi çıkarmaya karar verdim;
NİYE ve KEŞKE
Ne oluyorsa olana razı ve teslim olmak sonucun güzelliğini ve çabukluğunu arttırıyor sanki.
Ay ne kadar yazasım gelmiş..:))

Birlikte olmak gerçekten iyi geliyor..Yani bir önderin olması ve bir gurubla aynı şeyleri paylaşmak sorunların çözümünde baştan artı bir büyük adım..
Belki bir  kaçgün internet sıkıntııs olabilir..Zaten çok sık yazamıyorum bir süredir.
İnşaallah yine görüşeceğiz..


Bol su arkadaşlar ve bol tebessüm :)))
Allaha emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder