19 Şubat 2013 Salı

37.gün biterken



Güzel insanlar,
Kırkımızın çıkmasına çok az kaldı :) Her kırkta bir hayır vardır diye düşünüyorum bakalım ne olacak..O gün mutlaka tartılmalıyım bunu kutlamak için :)
Ben şu detox olayına bir gün geriden dahil olduğum için daha bitmedi günlerim. Ama ancak alışmaya başladım.Pazar günü söz ettiğim gibi gayet güzel uyguladım.Pazartesi günü yine söz ettiğim gibi sabah ve akşam öğünleri hariç kesinlikle şaştım:) Tüm yenilmesi yasak olanlardan az da olsa bazen o az sınırları da zorlasa yedim :) Ama çok koşturdum o gün ya yakmışımdır bir kısmını :P
Neyse bugün ise gayet başarılı geçti..Sabah kahvelerimi bırakmadım ama akşamdan vazgeçtim. Bol yeşil günlere devam..
Mehtabın çok manalı olan son yazısı da gerçekten güzeldi..Bir hekim gönül kırıklarından da anlarsa daha ne olsun:)
Hayatın tortuları maalesef yoruyor ve tıkıyor incecik umut kanallarını..Onları açacak gerçek iksir ise AŞK..Ama mecazi ama ilahi..İllaki güçlü bir aşk..
Allah aşk sevgi güzellik dolu günler nasip etsin hepimize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder