15 Şubat 2013 Cuma

30-31 de bitti 33.güne gelmişiz...


Hayırlı cumalar, güzel ve bereketli bir gün olsun hepimiz içi inşaallah.
Yağmurlu bir İstanbul günü sabahı.
Kahvaltımı yaptım geldim.
Bir kaçgündür yazmak kısmet olmadı.Olağan dışı birşey yok sadece bazen hep yaptığımı yapmak sıkıyor ve uzak durmayı seçiyorum bu durumda.
Sağlıklı beslenme diyeti güzel gidiyor..Artık kolayca ne yiyeceğimi ayarlayabiliyorum.Fırsat buldukça yürüdüm ve en önemlisi benc ebol bol su içiyorum tabi zorlamadan.
Bir arkadaşım günde dört litre falan içtiğini söylemişti bir vakitler e tabi kilo veriyordu ama artık ne zararları oldu bilemiyorum..Çünkü her şeyin fazlası zarar.
Arada ufak kaçamaklar oluyor tabi.Çikolar bir parça daha eklenebiliyor.Annem gelmişti geçen gün bize.Beş çayı sofrası kurdum ama hamur işi olarak sadece fırında pişmiş olabilecek en az yağlı sigara böreği vardı.Gerisi kahvaltılık..
Yine regl öncesi sendromuna girmeye başladım tabi.
Bu durumda enerjim düşüyor kimi zaman.Gittikçe artan dozda..Hemen bir şeylerle bunu değiştirmeye çalışıyorum tabi.Ha birde sinir seviyem tavan ötesi yapıyor..Aynada kendime bile çatıyorum.:)
İşte böyle..
Sevgili Asmer senden bir kitap tavsiyesi istiyorum ama şöyle en beğendiğin ilk üçten falan :)
Kitap alma vaktim geldi de :)

Yasenia ya ve tüm diğer buralardan yolu geçenlere de selamlar..
Pozitif ötesi güzellikler:))
Her şey çok güzel olacak dostlar, inişler daha hızlı çıkışlar içindir:)

6 yorum:

  1. Merhabalar efendim..:)

    Özletiyosunuz arada kendinizi..:) Amaaa özlemek güzeldir..:)

    Herşey yolunda evet... ben de de aynı durumlar. RAhatım stres yapmıyorum. yavaş yavaş inceliyorum. Giremediğim dış kıyafetlerimi ufak ufak giymeye başladım.. Bu mutluluk verici tabi..Sevgili MEhtap hep dualarımda..:)

    Ve tabi ki siz de.. Sinerji yaratıyorsunuz bu sitede..:)

    Kitap... Ben bir kişiye hediye kitap alıcaksam özellikle de ilişkiye dair Gary Chapman'ın "Beş Sevgi dili" kitabını alırım.. Benim hayatımda çok önemli bir etkisi var..

    Son zamanlarda okuduğım ise Mustafa Ulusoyun kitaplarını tavsiye edebilirim özellikle "Giderken Bana birşeyler söyle" adlı kitabı hayata ve ölüme bakış açımı değiştirdi ...

    Sevgiyle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap önerileri için çok teşekkürler..Mutlaka değerlendireceğim:)
      Özlenmek ne güzel..:)9Şımaracağım
      Sevgiler.

      Sil
  2. Merhaba kumcocuk. Daha sabah bakmistim bloguna yeni yazini gorunce sevindim. Hele adimin gectigini gorunce bir heyecan yaptim.bense ne uzuyorum ne kisaliyorum. Durdum kaldim. 1,5 senedir bu beslenme seklini uyguluyorum. Tabikide aralarda cok kacamaklar yapmisligimda olmustur. 17 kiloyu yolcu ettim belki de ondandir. Mehtapli yolculugumda sadece 1 kilo verebildim. Hala da ayniyim. Ama devam ediyorum. Ben kazanacagim. Sizlerin de azminize hayranim. Donup dolasip hepinizi okuyorum. O gunluk nasil motive olurum diye. Hepimize bu yolculukta kolayliklar diliyorum. Sevgiler. YASENIA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben sizi ayakta alkışlıyorum.17 kiloyu yolcu etmiş biri için çokca mütavazi yorumlar bunlar..Bence çok normal bu durma dediğiniz durum ama yine de moral bozacak bir durum yok..
      Ben olsam sizin yerinizde her sabah aferin bana derdim.Hakediyorsunuz ve eminim daha pek çok güzellik size çok yakın.
      SEvgiler..

      Sil
    2. Merhaba Yasenia
      17 kilo he..:)
      Tebrikler ..Daha da güzeli 1.5 senedir beslenme programını uygulamanız.
      Aslında bu programı geröekten hayatımıza yerleştirmemiz şart. Yaşam tarzı olarak yani. Yoksa al - ver şeklinde hayt çekilmez oluyor.

      Tekrar tebrikler..:)

      Sil
  3. Tesekkur ediyorum sevgili Asmer. Inanin sizlerden bunlari duymak beni cok mutlu ediyor. Ama 6-7 ayda da verebilirdim simdi hic ugrasmazdim diyede dusunuyorum. Bazen guzel sofralarin tadini cikarttim. Haftasonu davetleri, evde uc cocugun yemek istekleri derken bugunlere geldim. Ama diyetime baslarken sunu hep soyledim kendime. Bu kilolar 2 senede de gitse vazgecmiyecegim. Artik kendimi nasil motive etmissem, vucudum bunu 2 seneye tamamlamak icin ugrasiyor :))) Sevgiler. YASENIA.

    YanıtlaSil