6 Şubat 2013 Çarşamba

2.bölüm biterken.



Yarın 7 Şubat 2013 itibarıyla yeni bir programa başlayacağız.
Sevgili Mehtap Hanım bölümlere ayırmakla her anlamda doğru bir şey yapmış.
Her seferinde yeniden yeni bir şeye başlama duygusu iyi geliyor.
Oysa son iki gündür genel olarak programa uymakla beraber biraz daha yan çizmeye meyilli davrandım..Bunda illaki psikolojinin etkisi var. Bazen oluyor işte..
Ama olsun hayat her gün her sabah nefes aldığımız her dakika bir yeni şans demek..Her dem taze yani..Belki müthiş süprizler olmuyor bir anda değişmiyor bir şeyler. Lakin sandığımız kadar da aynı kalmıyor..Ufacık minicik adımlarla geliyor bahar mesela:)

Birde bugü beni mutlu eden bir insan sayesinde (ASMER) , başka mutlu eden bir insanın bloğuna rastladım..Aslında üç tane bloğu var ama ben http://kucucukseyler.blogspot.com/ da kaldım bugün.
Güldüm, neşelendim,fark ettim,sevdim valhasıl..

Çok sevdiğim bir dua var " Allahım, hayırlar yaz başımıza iyiler çıkar karşımıza " diye..
İyiler var,iyi ki var..
Rabbim buluştursun.

6 yorum:

  1. Günaydıın
    evet küçük şeylerdir bizi mutlu kılan şeyler çoğu kez..:)
    parayla satın alınamayan,bir gülücük, bir söz resim, bir anı...
    Hep mutlu olun..:)

    bugün tartıldım.. 74.1 belki az gibi görünüyor. 76 ile başlamıştım belki biraz daha üstü olabilir.çünkü kayıt yaptırdıktan sonra nasıl olsa başlayacağım diye abartmıştım yemeyi..:P

    2 kilo bile gayet iyi. çünkü inceldiğimi hissediyorum. Bu sabah çayla güzel bir kahvaltı yapacağım. Kalkayım şimdi..:)

    Bu arada bir süpriz yapayım size bu linklte..:)
    http://asmerce.tumblr.com/

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar sevgiler
      Ne güzel bir süpriz yine :) teşekkür ederim anlıyorsunuz halden:)
      Bu arada tebrik ederim o 2 kg için..Devamı eminim daha güzel gelecektir..
      Bu sabah bende güzel bir kahvaltı yaptım ama ölçülü:)
      Görüşmek üzere

      Sil
  2. Ne guzel seyler yaziyorsunuz. Hele Mehtap'in sayfasina biraktiginiz yorum beni benden aldi. Bu sabah tarti gunumuzdu. Daha kafami yastiktan kaldirmamisken sizin yaziniz geldi birden aklima. Kac kilo verirsem vereyim durmak yok dedim. Ve sonuc sadece 1 kilo. Ama daha da hirslandim. Ben sizin yazilarinizi ne zamandir okuyordum. Ama bir ses verme zamani geldi saniyorum. Sevgiler. YASENIA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Yasenıa,
      Bu arada yıllar önce tvde bu isimde bir dizi vardı o geldi aklıma ne kadar severek izlerdim:)O zamandan beri tüm yaseminlere yasenia derim:)
      Yorumunuza ayrıca teşekkür ederim ve çok sevindiğimi belirtmek isterim.
      Verilen he rbir kilo için de tebrik ederim.Bu bir başarıdır.Diğer başarıların ilk adımı.
      Çok sevgiler selamlar görüşmek üzere

      Sil
  3. Aslinda ismim sadece o dizideki kiz yuzunden. Ne cok severdim o diziyi. Sizede hatirlattiysa yaklasik ayni yaslarda olmaliyiz. 37 yasindayim ben. Sevgiler. YASENIA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 37 yaşındayım :)
      Aynı dönemin insanları bir şekilde buluyor birbirini demek ki:)
      Sevgilerr

      Sil