13 Şubat 2013 Çarşamba

29-30.gün




Bu sabah gün doğumunu yakalamak nasip oldu..Müthiş, tek kelimeyle nefes kesici..Her sabah oluyor olması, gördüğün her sabahı özel olmaktan uzak eylemiyor.Aksine her sabah kalkıp insan oturup gün doğumunu izlese aynı şekilde heyecan,coşku,hayranlık,acizlik,sevgi ve benzeri bir karma duygu seli ile Yaradana secde etmekten başka bir çaresinin olmadığını farkediyor..Şükürler olsun..
Böyle güne başlayabilmek ne güzel..Maalesef bazen yakalayabildiğim bu güzellik cömertçe sunuluyor ama nasibin neyse o kadar alıyorsun..
Diyet güzel gidiyor.Bu beslenme şekli zaten bizim ailemizin genel sistminden.sadece biraz daha dikkatli ve özenli davranmış oluyoruz.Sebze ve bazen etli bir yemek olarak öğünlerim oluşuyor.Hatta şu yeşi çorba nedeniyle alınan yeşillikler çok işime yaradı.Yumurtalısını da yaptım soğanla domatesle kavurup öğlede yedim,zeytinyağlı olarakda kullanıldı.Akşam yemeğinde ekmek yemiyorum ama bazen aramak değilde bir lokma ağzıma atma isteği oluyor o kadar..Dün nihayet yürüyüş yaptım ve çoookkkk güzeldi..İstanbul iki gündür gülümsüyor ağlamıyor..:)
Kendimi gerçekten çok hafif hissediyorum ve ben bu duyguyu seviyorum..Hiç açlık çekmeden doyarak ve tadını alarak yemek bu herhalde..Bugün yani 31. günün sabahında durumlar böyle.
Bir ya doldu.
Kayınvalidem sen kilo verdin dedi geçen gün..Sevindim.Eşim mi? O hiç bu mevzularda yorum yapmaz ve her zaman evet sen kilo verdin der:) Başını belaya sokmaz yani.
Bakalım bambaşka birinden bu tepki ne zaman gelecek..
Bir de okulların açılması iyi oldu :)

2 yorum:

  1. :)))
    İlahi çok güldüm..:)
    Eşler hep aynı demekki...:)
    Oğlum var benim ona da sorduğum zaman
    - Çıtır çıtır ..:) der
    kahkaya boğar beni onun o sözü..:)

    Sevgiyle yaşanacak nice güzel, hafif günlere...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı cumalar olsun efendim
      Güzel kahkahalarınız oğlunuzu haklı çıkarıyor..Gerçekten çıtır bir genç kız var bu cümlelerede.Allah neşenizi güzelliğinizi daim etsin.
      Maşaallah üniversitede oğlu olan öğrenci bir anne..Rabbim evlatlarınızı size bağışlasın.
      Sevgiler.

      Sil