10 Şubat 2013 Pazar

28.gün



Pazar,sadece sabahına uyanmak güzel gibi geliyor şimdi gecesinde şöyle bir bakınca.
Çok koşturmalı yorucu bir gün oluyor nedense benim için.Yine de güzel.
Bugün eski iş arkadaşlarımın süprizi ile şenlendi.Ufak bir kaçamak yaptım ve hemen bana yakın bir cafede oldukları için yanlarına damladım.Kahvemi onlarla içerken yıllardır haberleşmediğim insnaların haberlerini aldım.Şaşırdım, sevindim, düşündüm..
Hızlı çok hızlı akıyor zaman..Çaresiz hissediyor insan bu hız karşısında..Tıpkı bir nehirdeki yaprak misali..Ve önümüzde şelale.Başka bir yere dökülecek bu zaman.
Garip....
Neyse bugün pazara yakışır bir karışıklık ve salaşlıkla geçti diyet anlamındada..Fazla sarsmadan hırpalamadan atlattım yine de..Kahvaltım da diğer öğünlerde kurallara uygundu da saatler hiç de alakalı değildi..Öğlen yeşil çorbamı bile içtim..Ve bitti..Ama tüm yeşilliklerle güzel bir zeytinyağlı yaptım..O da akşama eşlik etti..Yürüyüş olmadı ama evin içinde dört dönmek sayılmaz mı..Hem İstanbulda bugün yağmur vardı :)
Yarın yeni bir gün.Yeni bir hafta..Okullarda açılıyor:)
Allaha emanet evlatlarımız, inşaallah onlar içinde bizim içinde güzel günler vardır önümüzde..
Ve bizde güzelleşiriz bu zamanın içinden geçerken..
Şelaleden önce :)

3 yorum:

  1. MErhabalaaar

    Misler gibi bir müzik eşliğinde okudum yazdıklarınızı..:)

    Haftasonu sınavlarım vardı... Sosyoloji okuyorum ..:)
    Pazar günü sınav çıkışı bir kutlama da bozdum bende programı ama akşam yeşil çorbayla bitirdim..:)

    Havalar muhteşem buralarda..:)Buralar mı neresi ..Karadenizin incisi Samsun..:)

    Şimdilik bu kadar Göürşmek üzere Sevgili Kum Çocuk.. Allaha emnaet..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ümmü Hilal,
      Samsunun güzel çok güzel olduğunu çok duydum da gitmek nasip olmadı..
      Rabbim memleketin göremediğim daha nice incilerini muhafaza eylesin ve de bizede görmeyi nasip eylesin:)
      Sosyoloji okumanız çok ilgimi çekti.Okumak istediğim bölümlerden biriydi..Ne güzel hala öğrenci olmak.Özenmedim değil.
      Dilerim bütün sınavlarınızdan alnınızın akıyla çıkarsınız..
      Sizde güzel ailenizde Allaha emanet olun.

      Ümmü Zeynep :)
      ( ya böyle kendimi ifade etmeyi çok isterdim hep.umarım sizede bu hitabımla rahatsızlık vermemişimdir)

      Sil
  2. Estağfirullah..:)

    Evet Sosyoloji okumak istediğim bölümdü. Geçen sene sınavlara girdim Açık öğretimden okuyorum..:)
    Şİmdi daha da memnunum... Sadece birşeyler okumak çok güzel kasmadan stres yapmadan..:)

    İki çocuk annesiyim.. Oğlum da üni 2 ;İstatistik okuyor.:)

    Sevgili Zeynebi öpüyorum..:) Selamlar

    YanıtlaSil