8 Şubat 2013 Cuma

26.gün


Yeşil çorbalı günler..
Önce sabahtan başlamalı.
Bu ara havadan mı sudan mı bilmem sabah çok erken kalkan ben uykulara doyamıyorum ama yinede ucundan yakaladım kahvaltı vaktini.
Beyaz peynirle yapılan yağsız tost çay ve zeytinli güzel bir kahvaltı.
Sonra pazar koşturması ve 1 elma ve çeyrek simit ile ara öğün.
Öğlen teyzemde "kızlar toplantısı" vardı.:) Allah ondan razı olsun en çok o vesiledir böyle teyze-dayı kızları bir araya gelmemize..Çollu çocuklu hareketli güzel bir öğlen oldu.
Öğlene yemek hazırlamıştı.Mümkün olduğunca onu kırmadan etrefa çaktırmadan yiybilceklerimden yedim.Ufak tefek kazalar oldu o kadar :) Ama gerçekten kendimi tebrik ettim eskiyi bilen ben :))
Ara öğüne çay ve iki kurabiye ile yetinmeyi başardım.
Akşam eve gelince hızlı tarafından yeşil çorbayı yapmaya başladım:(
Pazı,ıspanak,maydanoz,karalahana,brokoli ve 2 kaşık bulgur az da zeytinyağı..Ama yinede tadı hiç de çekici değil.Allah affetsin ama gerekmedikçe başvurulacak bir yemek değil..
Bu akşam sadece o ve bir dilim ekmek ile günü kapattım ya bakalım nasıl geçecek gece..
Yarın ve diğer gün öğlene yeşil çorbayı düşünüyorum çünkü günü kapatmak için sandığım kadar iyi bir fikir değil gibi..
Neyse alışırız bunda..
Bugün yürüyüş yapamadım nasip yarına.
Güzel bir hafta sonu olur dilerim hepimiz için:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder