4 Şubat 2013 Pazartesi

20.-21. ve 22.gün.



Caroline Arber

20.gün  yani 2 Şubat Cumartesi

  • Kahvaltıyı çok erken saatte yapmak durumundaydım ve bir yumurta ile beyaz peynirden oluşan çaylı kahvaltıyı yaptım
  • Ara öğün öncesi sütlü kahve içtim
  • Ara öğün olarak yulaflı bisküvi yedim
  • Öğlen öğünü olarak bir tabak nohut yemeği ve salata
  • Ara öğün olarak kuruyemiş atıştırdm ve vaktinde değildi.
  • Akşam yemeği olarak bir tabak sebz eyemeği ve salata ve çorba yedim
  • O akşam kuzenimin nişanı olduğu için maalesef yemekten sonra yenmemesi gerekn cıssss lardan yani çikolata ayran ve bir takım hamur işleri :) az da olsa yendi :(
Zaten haftasonu deyince ya da topluluk içinde bulunmak işte sınav zamanı değil mi?

21.gün yani 3 Şubat Pazar
  • Cumartesinin aksine geç başlamış ama yinede vaktine yetişmiş bir gün Kahvaltı düzgünce yapıldı
  • Ara öğün atlandı
  • Öğlen saati geçti ve öğlen yemeği olarak bir tabak bol yoğurtlu az soslu mantı yendi :)
  • Ara öğün sadece çay içildi
  • Akşam yemeğe davetliydik.Yemekte fırın tavuk ve salata çok az ekmek ve çeşitli salatalardan yedim .Bu kısmı iyiyidi de iş tatlı ikramında bozuldu.Profiterol vardı ve ondanda yedim :)
  • Pişman mıyım hem evet hem hayır:):(
22.gün yani 4 Şubat Pazartesi yani bugün
  • Sabah kahvaltısını vaktinde ve düzgün bir şekilde yaptım
  • Ara öğün saatinde dışardaydım ve simitçileirn sattığı çatala bayıldığım için ondan atıştırdım.
  • Öğlen yemeği vaktindeydi ve bir tabak sebze ve bir kase yoğurt yedim
  • Ara öğün 1 elma ve 12 badem olarak geçti
  • Akşam bir tabak nohut yemeği,çorba ve salata olarak devam etti.
  • Yemek sonrası çekirdekle günümü şenlendirdim
  • Eh yeter artık değil mi?
Valla okuyunca ne kadar kötü bir rapor olduğu belli ama bırakmak yok..Bu üç gün içinde düzenli değilsede dışarda yürüyüş halinde oldum ama bence yeterli değild.Sömestır tatili ve üst üste gelen programlara maalesef insanı zorluyor.Aksi gibi regl döneminde olmayan çikolata tatlı krizleir baş gösterdi.Bunu da yersen daha da yemek istersin kuralına bağlıyorum.Ayrıca kızım biraz huzursuzdu bu ara..Bir de iş teklifi geldi iş görüşmesine gittim bugün uzun yıllardan sonra..İyi geçti ama ben çalışmaya hazırmıyım onu bilemiyorum.Kafam karışık hoş zaten bir şey belli değil daha..
İşte böyle..
Sanırım çarşamba sabahı kötü karne ile karşınızda olacağım.Tartıya şu ara yaklaşmak istemiyorum..Sanki sihir mi bozuldu..Yok yok bunlara takılmak yok..Bunlarda nefsin oyunu..Her gün yeni bir gündür..O gün yeniden başlanabilir..Ve alınmayan kiloları da eklemek lazım tüm verilenlerin yanına.

1 yorum:

  1. Sevgili Kum çocuk
    Sanırım aynı şeyleri hepimiz yaşıyoruz..:)
    Ben de Cumartesi günü bayağı yoldan çıktım..:)
    Ama bu gruptan ayrılmaya hiç niyetim yok..:) Olmasa iyi ama arada oluyor işte.
    Ben de fazla veremedim 22 gün oldu 2 kilo görsem tartıda süper olur...

    Bakıcaz neler olacak..:)
    Geçen gün kızımla Sahilde yürürken Kuma adınızı yazdık. Birde fotoğrafladık..:))

    Bakalım beğenecek misiniz..:) Ama çok rüzgar olduğu için çok güzel olmadı gibi..:) Daha sonra bir deneme daha yapıcaz söz..:)

    http://a1302.hizliresim.com/16/4/jscbv.jpg

    İyi geceleeer

    YanıtlaSil