14 Ocak 2013 Pazartesi

Beklemem, yürürüm.



Merhaba;
Takvimler 14 Ocak 2013 saatler ise gece yarısı 00.47 yi an itibarıyla gösteriyor..

Bugün pazardı.
Oğlumla yarınki sınavına ( ki 5.sınıfda ) çalışırken, kızımla her türlü koşturmalı mızıklanmalı oyuna ( ki 4 yaşına yeni girdi kendisi) katılmaya, bu arada eşimin çay- kahve- yemek koşturmalarına yetişmeye çalışırken arada kayınvalideden alınan destekle ( ki 84 yaşında kendisi :) biraz odama kaçıp yüz üstü yatağa yığılmayla geçen bir günün sonundayım. :)
Şimdi ise herkes uyuyor..Ev sakin sessiz.Yani günün en güzel saatleri bunlar :)
Ah Lavinya...

Neyse...

Mevsimlerden Roma bloğunada yazdım mesaj olarak, bazen ( belki de çoğunluka :)
bir şeyler beklediğimiz gibi gitmez.
Mesela herkes bu pazar günü elinde yeni haftanın diyet listesi olacak diye bekliyordu, tabi ki bende.
Ne yapacağını bilmeyince panikleyen insanlardanım çoğunlukla.Ama baktım bir şeyin değiştiği yok ama ben değişmeye kararlıyım.
Yaptım sütü bol türk kahvesi az sütlü kahvemi oturdum kendimle başbaşa.
Yani yarın ben diyete başlıyorum arkadaş.
Yapılacak şey temelde belli.
Az ye, abur cubur yeme, dengeli ve düzenli ye ve asıl önemlisi hareket et..
Tamam Mehtap Hanımdan şöyle havalandıran bir destek gelse iyi olurdu.Ki bence yine de gelir.
O gelene kadar bir önceki listenin başına gidip ne yapacağımı belirlerim dedim.
Ve öyle de yaptım..
Bir de en sevdiğim motivasyon müziklerinden de ekledim ki sabah güne başladığımda elimin altında olsun :)

Bakalım neler olacak.
Yazacağım inşaallah yarın..


2 yorum:

  1. Sevgili kum çocuk..:)
    Ne güzel dile getirmişsiniz duygularınızı..:) Gariptir aşağı yukarı aynı şeyler hissediyoruz..:)Ve eminim katılımcı olan 1000 i aşkın insan da aynı duygularla başladı bu yola..:) Bundan sonra blogunuzun sıkı takipçisiyim inşallah..:) Herşeyin güzel olacağına dair inancımızın sürekli olması duasıyla..
    not1: Müzik seçimi süper... Harekete geçirici ve eskilerden..:)
    not2: kayınvalidenize selamlar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim ne güzel cümleler bunlar.
      Aslında ben hep bunları duymak için yazıyorum..Yani hem birileri iyi hissetsin hem de ben birileirnin iyi hissettiren ufacık bişi yapmaktan dolayı iyi olayım ( amma uzun cümle oldu)
      Neyse sevindim mesajınıza.
      Ayrıca kayınvalideme selamınızı iletirim tabi ki:)
      Sevgiyle

      Sil