12 Ocak 2013 Cumartesi

Bavulumu topluyorum..



Merhaba :)

Bir işe başlamanın kendisi başlı başına bir heyecan değil mi?
Bir karar vermek zaten bir başarı.İlk adım en büyük kısmı bu başarının.
Bir de bir topluluğa ilan etmek, daha bir resmi hale getirmek işi ciddiye aldığımın göstergesi kendi bilincime.

mevsimlerden Roma ile diyet ve sağlıklı beslenme öğrenciliği, bizim anfiye dönünce hem daha zevkli hem daha etkili.

Yolculukların hazırlanma kısmı bir miktar gerginlik yaratsada en sevdiğim kısımlarıdır.
Pazartesi günü verilecek start ama hazırlıklar başladı.

Aile hekimimizle görüştüm geçtiğimiz hafta.
Bazı kan değerlerim için test yaptırmak istediğimi söyledim. Yardımcı oldu gerekli testleri belirledi.
Özellikle kan seviyesi,demir,tiroid testleri önemliydi benim için zira doğumdan sonra- ki tam 3 yıl öncesine tekabül ediyor bu tarih, baktırmamıştım.
Neyse ki tüm değerler normal çıktı.

Psikolojik hazırlık ise en önemli kısmı benim için.
Ne istediğimi ne kadar istediğimi bilmek, bunun için düşünce ve duygularımı odaklamak önemli.
Pozitif düşünceler taşımam da çok önemli. Zira ben depresif olduğum günlerde kendimden ve yemekten çıkarıyorum acısını.
Kendimi korumaya çalışıyorum ve güzel şeylerle ilgilenmeye, olumsuz şeylerden,haberlerden, insanlardan uzak durmaya gayret ediyorum. Kaçış belki bir nevi.
Olsun arada kaçmak ve kendi dünyana sığınmak iyidir.

Eski bilgilerin hepsini , tüm zayiflatan önerileri, çayları, reçeteleri,bilgi kırıntılarını çöpe attım.
Eski diyet listelerimi de.
Zira eski yıkılmadan yeni yapılamaz, sağlıklı olmaz..

Zaten bu işin mantığı o kadar basit bir gerçek ki..
Az ye çok hareket et..Bozulanı düzelt yeter ki.

Velhasıl hazırlanıyorum..






2 yorum:

  1. :) bende o yolculuğa hazırlanıyorum hadi bakalım hayırlı olsun hepimize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemize hayırlı olsun inşaallah.
      İyi niyetler illaki bir sonuç verir diye düşünüyorum..
      Hiç şüphem yok başaracağız :))

      Sevgiyle kal arkadaşım :)

      Sil