22 Ocak 2013 Salı

9.Gün



Bugün lodos mu çarptı başka bir şey mi anlamadım ama üzerimdeki ağırlık benden bile ağırdı:)
Ne yataktan çıkmak istedim ne koltuktan kalkmak ne de dışarı çıkmak..Dün güzel bir yürüyüş yapmıştım ama bugün zorunluluklar dışında hareket etmedim desem doğrudur..
Tatlı krizlerim yoğun değilsede oluyor.
Sade Türk kahvesinin yanında yediğim bitter bugün iki parçaya çıktı mesela.Ve tabi hafta sonundan kalan kek de ikindi sütlü kahveye eşlik etti:) Eskiye oranla bu çok iyi tabi
  • Sabah bol salata ve çörek otu katılmış az yağlı lor,2 dilim ekmek 5 zeytin
  • Ara öğün 1 elam 1 mandalina
  • Öğlen bir tabak çorba 1 tabak etli sebze yemeği ve 1 dilim ekmek
  • İkindi bir fincan sütlü kahve ve 1 dilim kek
  • Akşam 1 tabak çorba ve 1 tabak zeytinyağlı sebze
Alıştım bu düzene.Biraz şaşırtmak iyi gelecek ya bakalım..:)

2 yorum:

  1. Kandiliniz Mübarek Olsun Sevgili Kum Çocuk..:)

    Hakkınızda hayırlı dualarınız Gül kokulu Nebi hürmetine kabul olsun inşallah..:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili asmer çok teşekkür ederim.Cümle Ümmet-i Muhammed'in O güzel nebi (s.a.s) hürmetine tüm geceleri hayırlara tebdil eylensin inşaallah.Halimizi Rabbim iyi hale yükseltsin.
      Allah tüm hayırlı işlerimizi bizlere kolaylaştırsın.AMİN
      Sevgilemle.:)

      Sil