20 Ocak 2013 Pazar

6. ve 7.gün ( hafta sonu)



Merhaba:)
Hafta sonundan biraz korktuğumu söylemiştim.Çünkü tüm düzen bozuluyor.
Yatış kalkış saatleri dahil. Aslında cumartesi akşam bir post yayınlayacaktım ama olmadı.Nasip:)
Hafta sonu sabah saat sekiz civarı kalkabildim ve vaktinde kahvaltımı yaptım.Ama cumartesi öğlen yemeğini dışarda olduğum için yiyemedim.Sadece biraz öncesinde atıştırdım.Sonrası yine düzenli gitti.
Cumartesi günü notları;
  • Sabah kahvaltısı bir tane fırında pişmiş sigara böreği, peynir, zeytin,biber,salatalık,domates karışık bir tabak ve iki ufak dilim ekmek
  • Ara öğün 1 küçük elma ve yarım portalak 2-3 ceviz
  • Öğlen saat 13.00 civarı yarım tabak kurufasulye,1 dilim ekmek ve peynir
  • Saat 16.00 civarı yarım paket diyet bisküvi
  • 16.30 bir fincan sütlü kahve
  • 19.00 da akşam yemeği fırında balık ve bol salata ile bir dilim ekmek
Pazar günü notları;
  • Sabah bir tabak biber-domates-salatalık-lor peynirinden oluşan salata,1 rafadan yumurta, 2-3 zeytin ve 2 dilim ekmek
  • Ara öğün 1 küçük elma
  • Öğlen 1 tabak kurufasulye, 1 dilim ekmek ve bir bardak ayran
  • Ara öğün 2 sigara böreği ve çay
  • Akşam bir tabak sebze yemeği ve bir dilim ekmek 2 tane de ceviz
İşte böyle geçti hafta sonu.Ufak  tefek düzen bozulmaları ve kaçamak gibi şeyler olabiliyor tabi..Ama yinede fena değil :)
Yürüyüş evet bugün yapamadım ama dün yapdım.Bugün hava o kadar güzeldi ki çocuklarla parktan parka gittik:)

Ve ikinci haftaya başlıyoruz..Sonrası daha ilginç geçeceğe benzer..
Bu hafta maalesef pre-mens sendromuna giriyorum. Adet öncesi sinir stress had safhada oluyor.Tabi bir de tatlı krizi..Bakalım nasıl baş edeceğiz.

2 yorum:

  1. Merhabalaar
    Haftasonu demekki herkesin korkusu aynı. :)
    Bneim de cumartesi misafirim vardı ara öğünlerin ikiside geçti ve bir kıymalı pide 3-4 tane de çiğ köfte yedim..:P

    İtiraf edeyim de kurtulayım..:))
    Ama sizin de deiğiniz gibi bunları çok da dert etmemek lazım uzun bir yol bu.

    Bu gün size ben müzik armağan etmek istiyorum sevgili Kum çocuk..
    Aslında sabahtan ekleyecektim ama unutmuşum tatil günü telaşından ..:)

    PAzar günlerine gülümsemeyle başlamak için :

    Beirut - A Sunday Smile

    http://www.youtube.com/watch?v=dbGiDxg8kwM

    Sevgiler.. Güzel bir hafta dileğiyle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım olur o kadar hafta sonu kırılmaları değil mi ama:)
      Canlar kıırlmasın niyetten vazgeçilmesin yeter..
      Müzik hediyeniz için çok teşekkür ederim, zira ihtiyacım vardı:)
      Özel bir dönemdeyim malum iyi geldi bunu düşünmeniz.

      SEvgiler bende de..

      Sil