18 Ocak 2013 Cuma

5.gün



Cuma günü de bitirdik..En sevdiğim gün.:)
Mehtap hocanın bloğundaki tüm yorumları okuyorum da; ya galiba ben mi çok rahatım yoksa hata mı yapıyorum emin olamadım..
Gün boyu istediğim an şekersiz çayımı bazen siyah bazen yeşil bazen ıhlamur içiyorum..
Bol bol su içiyorum. Hiç acıkmıyorum.Öğünler fazlasıyla yetiyor..
Diyet ürünlerden hoşlanmam ve inamam sadece peyniri light almak zorunda hissettim çünkü ben bir klasik kahvaltıcıyım.
Bahsi geçen besinleri muadilleriyle takviye yapıyorum..Tartılmak için acele etmiyorum çünkü o rakam hiç değişmese bile bu beslenme şekli beni çok rahat hissettirdi..Ve karnım düzleşmeye başladı.
Mümkün olduğunca yürüyorum ama "ay spor yapamıyorum" diye de kasmıyorum:)
Ne sabah kahvemden ne de onun yanındaki bitter çikolatamdan ( her zaman bir parça) vazgeçmedim, vazgeçmem gerektiğini sanmıyorum.
Akşam süt içmek istesem içerim ama zaten çay ile geçtiği için akşam yemeği sonrası öyle bir ihtiyaç da hissetmiyorum.Evet bir parça kabızlık olur gibi oldu ama sabah kayısıları ve yürüyüş sanırım problemi kesti.Bir de tabi kabak:)
Yani yazılan hatlar üzerinden beni mutsuz etmeyecek en uygun şekli uygulamaya çalışıyorum.Benim hayatımda beslenmemde şu 5 gündür değişen en önemli şeyler; düzenli yemek,pilav-makarna yememek ve abur cuburu kesmek.
Bir de anne olmanın bir kilo sebebi daha vardır; tabaklarda kalan bir kaşıklık yemekler:) Ondan da kuşları nasiplendiriyorum.Ama ağzıma bir parça yanlış anda yanlış bir şey koyudm diye de kendimi suçlu hissetmiyor,lanetlemiyorum..
Çünkü ben bunu uzun bir yol olarak görüyorum..Belki herkesden daha yavaş kilo vereceğim yada daha az olacak ama olacak...Ve çok rahat olacak..İnanıyorum..
Mutlaka yanlışlarım vardır onlarıda zamanla ve Mehtap Hocanın yönlendirmesiyle öğrenip düzeltirim.
Neyse..
Bugünün menüleri;
  • Sabah kahvaltısı klasik
  • Ara öğün 1 elma ve 3 ceviz
  • Öğlen ton balıklı kıvırcık salatası ve halk ekmekten aldığım tam buğday unudan yapılmış ekmekden bir dilim ki çok tavsiye ediyorum akşama kadar kesinlikle acıkmadım.
  • Acıkmadığım için :) bir fincan Türk kahvesi ve iki ufak bisküvi
  • Akşam 3 tane fırın köfte, kereviz-kabak ve portakaldan oluşan z.yağlı sebze yemeği.
  • Bu gün yürüyüşümü yaptım, semt pazarımızın da günü olduğu için alış verişimi de yaptım

Velhasıl böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder