16 Ocak 2013 Çarşamba

2.gün


Bu parçayı dinlediğim yıllarda ki ilk gençlik yaşlarımdı çok eğlenir, bol bol dans ederdim kendi kendime..Bu günün gelde neşenelim parçam bu olsun..

Efendim diyetimizin 2. güzel günüde nihayete erdi..Muhasebesi kıvamında bir döküm yapalım bakalım günahımız neymiş:)
  • Sabah kalkışım oğlumun okulu sayesinde düzenli, ona hazırlarken kahvaltısını kendim içinde günü başlatıyorum.Korkum hafta sonu bu düzeni bozmaktan ya hele bir o gün gelsin bakarız, hallederiz:)
  • Bugün kahvaltıyı iki ekmeği beyaz peynirle tost haline getirip yeşilli siyahlı zeytinleri birazda salatalığı güzel bergamut aromalı çayımla bin şükür düşüncesiyle afiyetledim.
  • İnsanın yemek yerken ne düşündüğü önemli diye düşünüyorum, güzel şeyler, o lokmanın nasip olması ve bin türlü hikmeti hakkında birazcık tefekkür bile yediğimiz gıdanın vücudda alacağı fayda derecesini arttırıyor eminim.
  • Türk kahvem vaktini şaşmadı, kızımın kahvaltısına onunla eşlik ettim.Sonra dans ettik :)
  • 11.30 daki ara öğün 12.00 a kaydı çünkü biz dans ettikten sonra ana-kız aile hekiminin yolunu tuttuk zira doğumundan beri takibde olduğu için ölçümleri yapıldu.boy-kilo.bizim küçük hanımda biraz kilolanmış maşaallah.
  • Parktı-kuştu böcekti derken eve geldik hemen elmamı ve cevizimi yetiştirdim mideye.
  • Öğlen menümde :) kuru patlıcan dolmasını bol yoğurtla afiyetledim..Ekmek yerine çok az kalmış olan 3-4 çorba kaşığı erişteden ( ev eriştesi be ya hemde anacığımdan) de karbonhidratlandım.
  • Akşam çayını 16.00 civarı içmeye başlamışken yarım saat sonrasını kollayarak 2-3 bisküvi ( yulaflı falan) yanında eşlikçi olarak seçtim.
  • Akşam yemeğinde ki yıllardır 19.00 civarıdır eşimin iş dönüşü saati olduğu için, öğlenden pişirdiğim kabak-soğan-az havuç-1 kaşık z.yağ-1 diş sarımsak ve 1 kaşık bulgurdan oluşan muhteşem kabak yemeğimi ,salatamı ve yoğurdumu yine bir dilim ekmek ile tükettim.ha az da tarhana çorbası içmiştim önden.
  • Yemek sonrası malum çaysız olmaz.Ama o kadar..
  • Bugünde de bir saat yürümenin ve bol bol ki 3 litreyi buldu galiba su içmenin dayanılmaz hafifliğini yaşadım.En çok da bu kısmına seviniyorum...Yahu ben evden çıkmıyormuşum yani yürümek için..Oğlum okulda gelmiş oluyor çocukları kayınvalideye, hepsini de Allaha emanet edip yalnız başıma çıkmak ne büyük şans, bunu bilen bilir.
Yani kolayca geçiveriyor zaman. Her fırsatta eğilip doğrularak bile olsa bir iki hareket etmeye çalışıyorum ki bu da kendime hatırlatmak için..Acelem yok benim kilo vermek hususunda.Keyfini çıkararak aldığım kilolarla , keyiflice vedalaşmak istiyorum..onları da üzmek istemiyorum:)
Herşeyle iyi ayrılmak lazım..
Kitabımızdan yine bazı cümleler eklemeden edemem:)
" Eskiden soyunmadan, yeni giyilmez"
"Tepkiler olayların anlamını belirler ve sen tepkini seçebilirsin"

Bu dönem biraz alışkanlıklarımızdan soyunma dönemi galiba.
Hiç beklenilmeyen tepkiyi vermek herkesi şaşırtıyor, kendimi bile şaşırtmayı seviyorum bu konuda..
Şimdi bedenim de şaşıracak ama ok hedefine ulaşmış olacak:)

Sevgiyle ve gayretle..

4 yorum:

  1. "keyfini çıkararak aldığım kilolarla keyiflice vedalaşmak istiyorum"

    ne güzel söylemişsin!

    ben daha önce Mehtap hanımın programıyla 12 kilo kadar vermiştim. ve en güzeli giden sadece kilolar olmamıştı! daha neşeli, daha aktif, daha keyifli ve daha mutlu bir hayata merhaba demiştim. kendimle ve sevdiklerimle daha çok ilgilenir olmuştum. ve anladım ki, keyiflenmek için yediğim onca yemek aslında bende öyle bir yükmüş ki, hayatı da elimden alıyormuş! ve evet, bu yeni alışkanlıklarla hayat da çok daha keyifli oluyor!!!

    herkesin yaşantısında çalkantılar oluyor, bende son bir kaç ayımı pek iyi geçirmedim. o yüzden kendime geri dönebilmek için yeni bir umut ışığı yandı benim için! ve gariptir, pazartesi gününden bu yana hep olumlu şeyler olmaya başladı hayatımda. (secret mı?, bilmem)

    hep birlikte, sadece kilolarımızdan değil, galiba tüm yüklerimizden -kendimize yük edindiklerimizden- keyiflice vedalaşmamız için bir fırsat bu!! hepimize kolay gelsin!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsınız ve yaşamaışsınız.
      Canlı örnek yani..Oluyor demek ki..Hatta oluyor ve olumlu hale getiriyor..
      Çorap söküğü işte , biz sadece bir taşı düzeltiyoruz bakmışız bir başkası da kendi yerini buluyor:)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Sevgili arkadaşlar

    Olumlu enerjinizden faydalanıyorum..:)
    DAphs ında dediği gibi cidden çok sevimli bir cümle.. Ben de tam da öyle düşünüyordum.. Çok da strerse girmeden yaşadığımız şu anın bile tadını çıkararak kilo vermek ne güzel..:)

    Bu gün 4. gün bitti bile..:)

    Bu arada aynı kuşak olmanın verdiği bir güzel duygu aynı müziklerle coşmak..:))

    PArça süper..:) Eskilere gittim bi an..:)

    SAğolasın sevgili Kum çocuk..:)

    Motivasyonumuzu yüksek tutmak için siz yine eski müziklerden lütfen devam edin . biz zevkle dinleyelim..:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler..Aklıma düştükçe o eski parçalardan mutlaka paylaşacağım..Hatta bazen o kadar çok şey geçiyor ki içimden paylaşmak için...Zamanla inşaallah.
      Bu da bir hafifleme yöntemi galiba:)
      Sevgiler:)

      Sil