15 Ocak 2013 Salı

1.gün


Bu akşam gün batımı İstanbul...
İnsan başını kaldırıp da şu nefes kesen manzarayı, yok yok şaheseri görür de içini kocaman bir nefes kocaman bir sevinç, heyecan, hayranlık kaplamaz mı?
Umut nerede diyorlar..
Baktığın yerde..:)

Merhaba:)

1.günümüzü tamamladık bile..Eminim pek çok arkadaşım için kolay geçmiştir..
Ben kendimin raporunu kısaca verecek olursam;
  • Sabah kahvaltısı peynir, zeytin ve bir parça reçel olarak çayıma ve ekmeğime eşlik etti.
  • Kalkar kalkmaz su içme alışkanlığım vardı zaten..Bütün gün minik pet şişem yanımdan ayrılmadı ve 2,5 litre su içtim.
  • Ara ğün öncesi saat 10.30 civarı vazgeçemeyeceğim sabah kahvemi şekersiz Türk kahvesi ama yanında küçücük bir bitter çikolata parçası ile keyifle yudumladım.( bittersiz olmaz:)
  • 11.30 da 1 elma 2 ceviz yutuldu.
  • 14.00 da mantar ve tavuk göğüs etinden yapılan az yağlı hafif sulu yemeğe, öncesinde tarhana çorbası eşlik etti. 1 dilim ekmek ile tabi.
  • ikinci ara öğün geldiğinde henüz acıkmamıştım ama kural kuraldır diye küçük kaseye ayırdığım yoğurdumu ve 1 tane bisküviyi lüplettim :)
  • Baktım hava gel gel diye çağırıyor ve ancak evin ve ev ahalisinin durumu müsait hemen evden kaçtım..yürüdüm, yürüdüm,yürüdüm...
  • Akşama kabak ile kendim için sadece sebze olacak bir yemek yapmayı düşünüyordum, hayal olarak kaldı.Salata ,yoğurt, mantardan biraz ve bir dilim ekmek ile tamam oldu.
  • Çayı şekersiz içmeye başlayalı uzun zaman oluyor ki beni eskiden tanıyanlar için kocaman bir AAAAA lık bir durum bu:) O yüzden bütün gün çayımı ve de akşam çayımı eksik etmedim.Akşam kahvesinden  de uzak kalmadım.Gecenin yarısındayım yine çay içiyorum ama bitki çayı( sallama :)
  • Hiç kaçamak yapmadım yapmaya ihtiyaç duymadım e zaten ilk gün epey bir ayıp olurdu diye bu konuda kendimi kutlamadım.:)
  • Yaklaşık 1000 kişi ile aynı durumu paylaştığımı ve o bin kişi ile doktoruma aşikar olacağım günler yakın olduğu için kendimi kendime karşı bile ciddi hissettim.
  • Bütün bunlar günün doğal akışını, hayattan zevk almamı engellemdi..Aksine amacı olan insanların ( bu amaç ne olursa olsun) kontrollü eminliğini, bilerek hareket etmenin kendine güvenini hissettim..
  • Çalışma hayatından kızım doğduğundan bu yana uzak olduğum için evde olmanın kolaylıklarını ve zorluklarını ayrıca değerlendirmek lazım diye düşündüm..
Sonuç olarak efendim, güzel gidecek..
İnsan neye inanırsa ona odaklanır ve odaklandığı şey gerçekleşir..Bu bir safsata değil artık bilmeyen yoktur..Secret falan da değil..
Bir köşe yazısında görmüştüm sanırım" mutsuz bir ruh bunun acısını yiyeceklerden çıkarır" diye.
Kimse kimseyi mutlu edemeyeceğine göre geriye tek bir kişi kalıyor o da sen kendin..

Neyse çok uzattık lafı..Ama bir kitaptan altını çizdiğim yerleri paylaşmadan edemiyeceğim.
" Aynı davranışlarda bulunarak farklı sonuçlar beklemek deliliktir"
"Sorunlar aslında fırsattır"

Biz farklı davranmayı seçmiş ve sorun ettiğimiz kiloları hayatımız için fırsata çevirmeye başlamış bir takım iyi insanlarız :))

Sevgiyle..

2 yorum:

  1. Günaydııın..:)

    Bence artık "biz başka biz olalım" diyen bizler; önce Mehtap'ı sonra oradaki teorik bilgiler nasıl pratiğe dökülüyormuş görmek için Kumçocuk okumalılar desem ..:) Uzun ama gerçek bir cümle kurmuş olurum..:))

    NAsılsınız efendim diyeceğim ama nasıl bunun cevabını biliyorum..:)

    Ben de çok çok iyiyim aynen sizin gibi bi aksilik gelmeden 1. gün bitti.. Şu anda da saat 10 a geliyor ve ben 9.30 gibi bol salata 6 zeytin biraz peynir ve bir dilim ekmekden oluşan kahvaltımı bitirdim. Şekersiz çayımı yudumlarken nefis yazınızı okudum.

    O manzara gerçek bir manzara mı cidden? Yani bu kış ayında çekilmiş ... Evet evet "umut, şükür, dingin bir ruh" tam da orada.. baktığımız yerde...

    Şükrümüzün daim olması duasıyla..:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydına gecikmiş bir günaydını kabul edin lütfen.
      Bütün günün koşturması bitipde gece yarısına ulaşınca ancak kafayı toplayıp buraya gelebiliyorum..
      Bütün yazdıklarınız için evvela teşekkür ederim..Şımaracağım diye korkuyorum:))
      Yeter ki siz iyi olun..Bu da benim şükür sebebim olur.
      SEvgiler.

      Sil