31 Ocak 2013 Perşembe

18.gün


Bir günü hatta bir ayı daha bitirdik.
Yarın Şubat başlayacak..Bahar yaklaşıyor:)

Bugünde programa sadık kalmak mümkün oldu şükür.
  • Sabah 9.00 civarı klasik corn fleks kahvaltısı yaptım
  • Ara öğün olarak Türk kahvem ile iki bisküvi
  • Öğlen bol yeşilliklerle hazırlanmış tavuklu salata ve 1 dilim ekmek
  • İkindi 1 portakal
  • Akşam 1 çorba 1 etli kereviz yemeği ve salata
Akşamları önerilen kuruyemiş hakkımı da bu akşam çayımın yanında leblebi-kuru üzüm karışık olarak kullanıyorum.
Herkese ağız tadı ve afiyet diliyorum..

2 yorum:

  1. Bir güzel Cuma sabahından Merhabalar efendim
    aynı dediğiniz gibi günler ne çabuk geçiyor işte 20 gün oldu neredeyse maceranın başlangıcı. Zor muydu.. pek değil. Şükrolsun.

    Evet Şubatta başladı..:) Baharda geliyor.. yenilenmein habericisi..:) Hamdolsun verdiğin nimetlere Ya RAbb..

    Cumanız Mübarek olsun..
    Selam ve Dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar saygılar bizden efendim,
      Hayırlı mübarek cumalar olsun cümlemize..Hayrına eriştirsin Rabbim..
      Sizin güzel mesajlarınızla şenleniyoruz ne güzel:)
      Şükretmekten aciz bu kul ya, bu bilnçle hamdu senalar olsun tüm güzelliklerim sahibi güzel olan o yüce Yaradana.

      Sil