30 Ocak 2013 Çarşamba

17.gün



Merhaba,
Hava o kadar soğuk ki ayaza çekmiş.Şimdi dışardan geldik..Ailece akraba ziyareti. Ufak bir kurabiye dışında kaçamak olmadı ama :)
Artık alıştım galiba ne yemeyeceğimi biliyor ve doğal olarak idare ediyorum durumları.Diyet falan demiyorum zaten canımda istemiyor..Öyle hafiflemiş hissediyorum ki kendimi..Aslında bugün yürüyüş yapacaktım ama çocuklarla kısa bir park ziyareti dışında dışarı çıkaya mecalim yoktu..Hayırlısı yarın inşaallah.
  • Sabah erkenden kalktım ve kahvaltımı süt+corn flkes+elma şeklinde yaptım
  • Ara öğün yulaflı 2 adet bisküvi
  • Öğlen 1 tane lahmacun ama bol salatalı ve 1 bardak ayran( bence olur:)
  • Ara öğün portakal ve ceviz
  • Akşam tavuk ve bol salata öncesinde yine çorba
İşte böyle akıyor günler..İlk onbeş gün geçti.İkinci programı da neredeyse yarıladık..Yavaş yavaş değişiyor birşeyler..İyi oluyor iyi olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder