29 Ocak 2013 Salı

16.gün



Evet nihayet 16.gün de bitti.
Hiç kimse sınanmadığı günahın masumu değildir. Ne doğru söz:)
Bu sabah kahvaltı sonrası misafirleirm gitti ve normal düzenime döndüm. Ama günaha bulanmış olarak :)
  • Sabah kahvaltısı yine geç ve yine olması gerekenin dışında hatta yumurta bile yedim
  • Ara öğün saati zaten kahvaltı ediyordum
  • Her şeye rağmen öğlen normal düzen olsun diye acıkmasamda peynirli bir salata ve bir dilim ekmek ile öğlen yemeğini geçiştirdim
  • Ara öğün saatinde bir portakal ve 2 ceviz yedim
  • Akşam menüsü yine 2 etli dolma ve yoğurt önden de azıcık mercimek çorbası oldu.
  • Dün yeterince su içmediğimi farkettim o yüzden bugün yine bol bol içtim suyumu
  • Dün de yürüyüş yapamamıştım bugünde yapamadım sadece dışarda olan işlerim için kısa bir gidiş geliş ve günlük koşturmacalar oldu.
Yarın itibarıyla sabah yine erken kalkıp diyet düzenine dönceğim inşaallah. Sonuçta bu tür şeyler olacak tabiki , yavaşlamak ve durmak bile olsa geri dönmek yok..

Arada şarkılar için nostalji yapılabilir ama..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder