28 Ocak 2013 Pazartesi

13-14 ve 15.gün.

13.gün yani cumartesi ;
Sabah itibarıyla o kadar güzel başladı ki..Hem kendimi gayet iyi hissediyordum bir önceki akşama göre hem regl olmanın rahatlığı hemde yeni programa başlamanın heyecanı ile doluydum.
Beklediğimin aksine gayet rahat bir gün geçirdim.
  • Sabah en geç 9.00 civarı 3 kaşık corn fleks ve bir bardak süt ile 1 elma şeklindeki kahvaltımı yaptım.Ardından çayımı içtim bizimkiler kahvaltısını yaparken
  • Ara öğün 2 kepekli bisküvi
  • Öğleni biraz erken yedim çünkü dışarda olacaktım.Ton balıklı marul salatası ve 1 dilim ekmek yedim
  • Ara öğün olarak yanıma 12 bademimi ve 1 elmamı almıştım.
  • Akşam yemeği vakti birazcık kayarak da olsa annemlerde yendi.
  • Bol salata çorba ve köfte nasip oldu.
  • Gece sütlü kahve içtim çünkü geç yatmıştım.
14.gün yani pazar;
Biraz geç kalkarak da olsa güzel başladım.Bir önceki gün başlayan başağrım bitmişti.
  • Sabah yine corn fleks ve süt ve elma
  • Arada 2  bisküvi
  • Öğlen lor peyniri ve yumurta ile karışık bir tabak.1 dilim ekmek
  • Ara 1 portakal ve ceviz
  • Akşam misafirimiz geldi ve yine gecikmiş bir akşam yemeği oldu.1 çorba 1 haşlama et ve salata yedim.
Misafirlerimizle çay içerken kuruyemiş hakkımı kullandım.
Gece gayet güzel geçiyordu lakin çocuklar azıttılar koştular ve benim ufaklık yani kızım düştü başını koltuğun sivri köşesine çarpıverdi.Ve 2 dikişlik koca bir yarık oluştu..Sonrası tam bir koşturmaca..Hastanenin acili, muyane,tomografi,dikiş sonra tekrar başka bir hastaneye beyin cerrahiye gidiş.Aslında bu birazda doktorun ihmal etmeyelim önerisi üzerine.
Rabbime sonsuz hamdu senalar olsun kızım iyi. Zaten dikişten sonra normal oynamaya devam etti eve gelince.Ama kafa olunca insan korkuyor.
Tabi benim gece uyumam 3 sularını buldu.Gerginlikten de kasılmışım

15.gün yani bugün pazareti ise tam bir bozgun diyet açısından.
  • Sabah 10 civarı ancak kalkabildim ve kahvaltı hep beraber misafirlerle yapıldı.Ben yine bir dilim ekmek ve 1 dilim peynir hakkımı kullandım ama yanında olmayan normal biberdir domatesdir 1 zeytindir çaydır eklendi
  • Ara öğün diye birşey kalmadı
  • Öğlen yemeğini 15.00 civarı yedik.Ben sadece biraz çorba ve karnıbahar yemeği yedim
  • İkinci araöğün kalmadı ve akşam yemeğide vaktinden geç yenecek.
  • Akşama etli dolma yaptım.Yoğurt ve ondan yiyeceğim.
Yani bugün de misafirlerle geçeceği için yarın sabaha kadar düzensiz olacak.Yine de yapabildiğim kadar dikkat etmeye çalışıyorum.
Şükürler olsun moralim iyi herşeye rağmen..Bırakmayacağım Allahın izniyle..Böyle günlerde olacak ama canlar sağolsun..Evlatlarımız iyi olsun..Sevdiklerimiz ve biz de iyi olalım inşaallah..:)

Ve sevgili Asmer bu güzel hediye için çooookkk teşekkürler.

1 yorum:

  1. Merhabalar
    İyi olmanıza sevindim Kum çocuk
    Rica ederim efendim parçayı beğenmenize sevindim

    Macera devam ediyor bu akşam keten tohumum da geldi..Yürüyüş yapamamamın dişında herşey yolunda ...

    Sevgiler

    YanıtlaSil