26 Ocak 2013 Cumartesi

12.gün

 

Şu an kendimi hiç iyi hissetmiyorum aslında.Akşamdan bu yana tam göğsümün üzerine kocaman bir öküz oturmuş gibi nefes alamıyor daralıyor bunalıyorum..İşte bu noktaya varıyor bende regl öncesi sendrom.Üstüne birde kızımın huysuzluğu tuttu.Hep böyle zamanları bulyor o da.Uzaklaşmama dahi izin vermeden yapıştıkça daha da kötü oldum..Neyse ki şimdi o da uyudu..Herkesde.
İçim nasıl kötü oluyor böyle anlarda.Safi karanlık gibi herşey heryer.Anlamsızlık oluyor her şey..
Bunu dağıtmak için kendimi ney sesine müziğin kollarına bırakmaya karar verdim:( Dilerim işe yarar

Aslında güne ne güzel başlamıştım.Sabah tartıldım ama meğer tartılmıyormuşuz.Olsun.Zaten kafama takmıyorum rakamları ben..Önemli olan o istediğim kıyafetin içine girebilcek kadar kendimi incelmiş bulmak..Bu da zaten bir iki haftada olmayacak..Ama yine de 1,8 kg vermişim diye sevindim:)
78-1,8=76,2 kg

Bugünün özetine gelince;
  • Sabah yumurtalı zeytinli hatta birazda peynirli bir kahvaltı 2 dilim ekmekle
  • Ara öğün yarım portakal ve 1 mandalina
  • Öğlen kıyamadığım son kalan bir tabak kuru fasulye ve ayran birazda erişteden( bugün kaçamağın hasına girmişim hım:)
  • İkindi kek ve çay
  • Akşam yayla çorbası,pırasa yemeği.
Suyumu bugünde güzelce içtim..Bugün yürüyüşe gitmedim ama oldukça hareketli bir gündü zaten.İki defa alış veriş için ve işim olduğu için dışarı çıkıp gidip geldim.Pazar alışverişi için de dolandım..Zaten keyifsizdim:( Bugün yarın bekliyorum normale dönüşün başlangıcını:)

Asıl yarın sabah (aslında bugün oldu diyebiliriz saat şu an 00.50) başlayacak program beni biraz korkutmuyor değil..
Alışkanlıkları kırmak anlamında..
Bakalım göreceğiz klasik kahvaltı ile başlamayan günleri.

2 yorum:

  1. Sevgili kum çocuk
    Umarım daha iyisinizdir..:)
    Ara ara olur böyle. Hayat işte..
    Evet evet ney iyi fikir..:) O zaman ben de size bir eser armağan edeyim.
    Göksel Baktagirden - MAsum aşk

    Üstadın her eseri ayrı bi güzellik ama bunu çok severim.

    Gelelim ana konuya..:) Ben de tam anlamayarak tartıldım ama uyarıyı görünce yazmadım.:)

    Bu yeni stilde çayın olmayışı beni biraz zorlayacak . ama mutlaka bir nedeni var diye düşünüyorum. HAtta bu durumlarda genelde "nedeni ne ola ki" diye düşünmüyorum bile.

    Allaha emnaet
    Görüşmek üzere..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıda yorumda o kadar iyi ve zamanında gelmişki.
      Çok teşekkürler ve sevgiler..
      Allaha emanet olun.

      Sil