24 Ocak 2013 Perşembe

10.gün

Aslında kendi gününde yazacaktım ama malum Mevlid Kandili ile gecemiz bayrama döndü.
Pek de bu işlerle uğraşmak istemedi gönlüm açıkcası.Başka bir ruh halindeydim:)
Neyse yinede dünün hesabını bugün d eolsa dökelim bakalım;

  • Sabah 1 yumurta 5 zeytin ve 2 dilim ekmek ile kahvaltı yaptım
  • Ara öğün öncesi malum türk kahvem ve bitter herzamanki gibi atlanmadı.Ara örün vaktinde ise 1 elma ve 1 mandalinadan oluşan meyvamı yedim1-2 ceviz parçasıda attım ağzıma.
  • Öğlen etli kereviz yemeğinde ve zeytin yağlı sebze yemeğinden oluşan menumü 1 dilim ekmek ile tamam eyledim
  • İkindi çay yanında 1 tane kandil simidi
  • Akşam z.yağlı pıraca ve 1 tabak brokoli çorbası
  • Yemek sonrası çayı yanında bir kaçamk yapıp 1 kandil simidi daha maalesef gitti.Ama olsun:)
  • Bol bol suyumu içiyorum.
  • Dün de yürüyüş yaptım ki lodosa rağmen yürümek oldukça zordu..Yine de güzeldi:)
Ve bugüne başladık şükür ama onu gün bitimide yazacağım.Günler pek bir aynı gibi ama değil..
Hayırlısı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder